علی دایی: مگر من رئیس فدراسیون هستم که بگویم سرمربی تیم ملی ایرانی باشد یا خارجی، برای کسب سهمیه بدون شانس نیستیم

به گزارش مجله سرگرمی، علی دایی، سرمربی تیم فوتبال سایپا اعتقاد دارد، تیمش همچنان می تواند امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باشد.

علی دایی: مگر من رئیس فدراسیون هستم که بگویم سرمربی تیم ملی ایرانی باشد یا خارجی، برای کسب سهمیه بدون شانس نیستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران, علی دایی در نشست خبری پیش از بازی تیم فوتبال سایپا مقابل پیکان در دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر گفت: فردا یک بازی مهم و حساس داریم که نتیجه این بازی برای ما خیلی مهم است، چرا که نتیجه آن می تواند دوباره ما را به جمع شش تیم بالای جدول برگرداند.

وی در ادامه اضافه کرد: بچه های ما بعد از بازی با استقلال با اینکه زمان کمی داشتند خوب ریکاوری و تمرین نموده اند و آماده بازی با پیکان هستند. پیکان در این بازی به دنبال دریافت نتیجه است، اما هدف ما این است که شکست بازی رفت مقابل این تیم را جبران کنیم. در بازی رفت به پیکان خیلی بد باختیم و می خواهیم در این بازی با تمام وجود کوشش کنیم تا به پیروزی برسیم. پیکان تیم خوبی است و استادم فرکی سرمربی آن. من شاگرد ایشان هستم، اما در این بازی تمام کوشش مان را می کنیم تا با سه امتیاز از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره اینکه بعید به نظر می رسد که این تیم بتواند سهمیه آسیا را کسب کند، گفت: ما تمام کوشش مان را می کنیم که جزو پنج شش تیم برتر لیگ باشیم و همین موضوع برای جوان های تیم ما انگیزه بزرگی است. تیم هایی مثل ما سرنوشت قهرمانی را معین خواهند کرد. ما هنوز هشت بازی در لیگ داریم که سعی می کنیم حداکثر امتیازات را کسب کنیم. شاید خیلی بعید باشد، اما ما برای کسب سهمیه بدون شانس نیستیم.

وی اضافه کرد: ما دو بازی معوقه داریم که اگر بتوانیم در این بازی ها پیروز شویم می توانیم فاصله امتیازات مان را با تیم های بالاتر کمتر کنیم و این به تیم ما خیلی یاری می نماید. اینکه ما در وسط جدول باشیم دلیل نمی گردد که دست از کوشش برداریم.

دایی درباره اینکه آیا برای فصل آینده صحبتی با مدیران باشگاه سایپا داشته است یا خیر، گفت: تاکنون هیچ مذاکره ای با باشگاه صورت نگرفته است. ما فعلاً کار خودمان را می کنیم و به قراردادمان پایبند هستیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره مسائل این باشگاه و اینکه آیا بعد از تغییرات مدیریتی اوضاع این تیم بهتر شده است یا خیر، گفت: شاید از لحاظ روحی و روانی اوضاع تیم بهتر شده باشد، اما باشگاه هنوز 20 درصد از پرداخت تعهداتش عقب است. قول داده اند که یاری نمایند و ما مطمئن هستیم که این اتفاق رخ می دهد. ما باید هشت بازی آینده را با آرامش انجام دهیم. مدیرعامل باشگاه با بچه ها صحبت نموده است تا تیم آرامش بگیرد، چرا که آرامش به ما یاری زیادی خواهد نمود.

دایی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا برای تیم ملی ایران مربی داخلی مناسب است یا خارجی، توضیح داد: من رئیس فدراسیون فوتبال نیستم که به این سؤال جواب بدهم. نظر ما هیچ اهمیتی ندارد. اگر رأی گیری بود و یا از مربیان لیگ رجحان نظرخواهی می شد من به این سؤال جواب می دادم، اما الان نظر ما نقش معین نماینده ای ندارد و برای همین جوابی نمی دهم.

وی در انتها با اشاره به حضور سه نماینده ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: برای هر سه تیم ایرانی آرزوی موفقیت دارم، همان طور که گفتم استقلال و پرسپولیس تا اینجای کار خوب نتیجه نگرفته اند، اما ذوب آهن روند خوبی داشته است. امیدوارم ذوب آهن این روندش را ادامه دهد، پرسپولیس و استقلال نتایج خوبی بگیرند و هر سه تیم ایرانی به دور بعد راه پیدا نمایند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 18241

به "علی دایی: مگر من رئیس فدراسیون هستم که بگویم سرمربی تیم ملی ایرانی باشد یا خارجی، برای کسب سهمیه بدون شانس نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی دایی: مگر من رئیس فدراسیون هستم که بگویم سرمربی تیم ملی ایرانی باشد یا خارجی، برای کسب سهمیه بدون شانس نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید